Back In Buisness, Buddy!

Trött o sliten i kroppen =P men ändå har man inte gjort nåra överansträngningar.. I torsdags gled jag hem till syster och hennes kille. Och självklart hjärtat Ruffe också =) Skulle hämta lite kläder, kikade på efterlyst och hade allmänt trevligt. Sen kom Fredagen och det var fullt  hus hela dagen! Daamn mycket folk =P men det vara bra trevligt. En annan lite mindre rolig surprise var att jag var med på vimmelbilder från brorsans! Hahaha... Fyfan... Jag och Matte var med på en bild.. =P Ja det var tider det!

Sen var det bara att knotta därifrån på Fredagskvällen, eftersom jag och Sofie hade styrt upp att träffa Sandra och Johan. Vi drack och åt väldigt gott. Sen spelade vi spel hela kvällen. Alias och Alltid överens! Haha vart mycket skratt där, gissa om man fick ont i magen dagen efter? Jo tack! =)

Lördagen kom och vi skulle träffa Julia. Stressig dag, för vi skulle ju ner på stan o kika runt, hann även springa in i Nikolaj, haha och inte fick vi undgå en gammal tjackisalkis heller! HAAHAHA. Kunde verkligen inte hålla mej för skratt!

Tjackis: Har ni en krona? har ni det?
Sofie trött: Neej..
Tjackis: Nähä.. Era nakenbadare! Det är ju skitkallt ute!
Tjackisen virrar iväg och står på andra sidan station och mumlar om nakenbadare(?!)..
Efter en stund... "Förför inte min älschkling... För de e MIIIIIN älskling!"

Söndag idag... Fie ställde alarm på 9 men vi vakna inte förrän ett.. Bara o kasta sej ur sängen i med kaffet, och röra sej mot Easthammer... Fie skulle ju ha lite shopping inför sthlm på Tisdag.. Men hon hitta inte det hon egentligen var ute efter, men kom hem med en hel del annat också! Lyckades övertala henne att ta en mörkare hårfärg också! :D Om jag slutar blogga efter det här, så är väll summan av kardemumman att hon strypmördat mej för att det blev totally crazy.. Men jag tror att de kommer bli bra frescht =)

Och nu sitter man här och bloggar om skitsaker i sitt liv.. Men ääh what di hack. Skönt o bara skriva av sej lite grann! Och nu är det inte alls långt kvar till MAgnus Betnér!!! Utan på Tisdag då jävlar!=D Kommer bli ruggigt nice, ska antingen redan åka till Sthlm imorgon, slipper man stressa... =) Och bli kvar där till på Onsdag... Thank god for Micke! Vart skulle vi annars sova?! ^^,


Nu ska jag ta och klippa lugg igen och bli svartskalle... Håret har växt förbannat mycket... =p

Wild N Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0