Sommar, jobb, vänner och alkohol.

Sommar = Bättre humör. Man är helt enkelt inte lika pissed off hela tiden. När solen skiner, känns alla problem rätt långt borta ändå.

Jobb = Pengar.  Jobbar som en dåre helt enkelt. Kommer ha lagom slitage i kroppen efter säsongen. Men ja, det får man väll stå ut med, I guess!

Vänner = Lycka. Hej och hå vad det här kommer låta fjortisaktigt. Men vad fan skulle man göra utan sina vänner? Fan sitter nästan o blir lite tårögd, den här Fie ärnågot riktigt speciellt. Trivs så sjukt bra i hennes sällskap, så jag nästan blir mörkrädd. Om nåns vänskap skulle kunna jämföras med en delicatoboll, då är tamejfan Fies vänskap ett helt bageri!

Alkohol = Dåligare ekonomi, men ändå värt det när man samtidigt kan ha så förbaskat jäkla trevligt. Har inte mycket att säga om det, så därför tänkte jag låta bli att skriva en hel uppsats om det! Heey, you know me ;) 


Jaha annars? Vad sysselsätter sej Sofie med annars när hon inte jobbar? Så mycket som jag jobbar, så hinner jag inte med någonting längre. Men nu är jag ledig i 3 dagar... EFTERLÄNGTAT! 
  Och häromkvällen satt vi (Läs: Fie och jag... Något annat vore ju himlans ovanligt!)nere på bryggan med en vinare, och skön musik och bara snacka skit. Sen kom Joel dit, med två av hans polare.
Slutade med att vi åkte till restaurangen där jag jobbar, och käkade och drack lite mer.

För er nyfikna så har jag jobbat ungefär 170 timmar, på typ tre veckor. Men nu har kan kommit över den där tröskeln med att vara sliten. Nu kör man mest på överskottsenergi.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0