Smått och gott.

Lite sjuka bilder från dom senaste veckorna i öregrund.



Fie fylle 20. Och visst blev paketet rätt fint ändå? ;)
Och inuti gömde sej "Snokas"....




Bjuder på den här... =P Förstår inte varför jag ser så jäkla glad
ut här. Isse måste ha sagt nåt riktigt klyftigt...Alkoholen kan göra mycket!


Jag och La Christian =)


Jag, Jim, Conny, Richard Och Sofie. Lyckad kväll!

Såklart... Dom tre bästa vännerna... =P

Fie är inte kriminell. Flaggan satt utanför mitt jobb, och hon frågade
min chef ifall hon fick den. Och han gick och plockade ner den åt henne! ;)


Jag och Fie med grabbarna bus på Jaktens uteservering.
Slutsats? Jim kan inte ta kort =P


Jag jävlas med Joel... När vi kom hem efter båt trippen...


Sofie och Julia =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0