Ska vi inte?

Jag är så seeeeg. Igår hookade jag upp med Jim medans grabbarna hyrde vatten scooter. 350 :- för en kvart!!! Jäkla ockelpriser! Men men... Hur som helst så var det en riktigt mysig dag igår, jag Conny, Richard och Jim låg ute i solen hela dagen och drack lite gott. Sen kom Sofie till slut, och allihopa gick ner för att käka och kolla lite grann på fotbollen.
Sen äntligen hemma, slumrade jag till direkt i soffan. Så skönt! Men sen skulle jag ju träffa Christian, så då var det bara att vakna till igen. Vi satt nere på bryggan i 3-4 timmar. Och vilken härlig grabb det där är! En som man verkligen kan prata med om allt..


"Tar du notan, så drar jag."


Ikväll har vi trubadur på restaurangen. Ska bli så trevligt =) Och jag börjar om 4 timmar. Så skönt att man kan förhandla sej åt en ordentlig sovmorgon då och då.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0