Oh no...

Its you again! Jävla stalker =P
Nu kör vi igång på en gång och skippar skitsnacket. Allt runt omkring är antingen så dåligt så man tappar hakan, eller så är det så jävla bra så man känner till och med att hjärtat kan le.

Midsommar... Ja gissa om man är lite avundsjuk för att folk fått vara lediga och så. Själv jobbade man hela helgen. Men det var rätt nice ändå. Fredagen börja jävligt kul faktiskt! Det satt två killar ute på uteserveringen, och den ena börja fälla massa söta repliker åt mej, och när dom skulle gå så sa han, du ska ha dricks!
Och jag som vanligt, nej nej, det behövs inte...
Slutade med att han körde ner en hundring i servitris förklädet. 

Anyway, hittade en 500lapp för nån vecka sen, som jag bara måste få berätta. Okej, om det hade varit en 20lapp eller en 50 lapp. Men det här var en 500 lapp... =P Niiiiice!

Hur var det sen? Jo Midsommaraftonskvällen hade vi fullt med folk hela kvällen på restaurangen. Träffade en jäkla massa som jag kände =) Maria, Emma, Tobbe, Micke, och Sofie kom ju givetvis förbi ;)
Och inte nog med det så hookade jag och Sofie upp med Emelie på Torsdagskvällen. Sen fick man även träffa grabbarna bus. Känn er träffade, lil´johan, strandh, elle och allihopa ;)

Okej, jag ska förklara Lil´johan för er. Han är liten, svensk och finsk, blond blåögd med rasta flätor, stora smycken, och han tror verkligen han är ett ghetto barn, bryter som fan när han snackar. Och han är riktigt liten, kort alltså. Skönare snubbe får man fan leta efter! Hursomhelst, en annan i gänget, Christian är kanske 1.80-1.90.
Lil´johan ställer sej framför Christian och kollar upp - Fan så jävla lång som du är, så får du vara midsommar stång i år, bre!
Lil´Johan börjar dansa runt omkring honom, medans han han bryter på "små grodorna"!

Lördagen kom, och jag skulle upp o jobba. Lite segt, men det funkade.. En annan rätt kul grej, är att dom håller ju fortfarande på att renovera restaurangen som jag jobbar på. Och ja byggkillar dom har ju en förmåga att kunna se rätt så bra ut. Anyway, dom kom iaf och käkade och givetvis vid mitt bord som jag hade hand om.
Slutade med att dom satt och sjöng en låt som gick "Det är så synd att du är så söt" för mej varje gång jag gick förbi, eller så fort dom såg mej. Haha, det gjorde min dag totalt!



Jag fick sluta rätt tidigt i lördags, och tur var det! För jag och Sofie hade det riktigt trevligt! Vi satt på Karlssons, och där hade dom trubadur! Vi hookade upp med Christian och Kalle. Och hade det bara galet kul hela kvällen.
Träffade även på snubben som gav mej dricks, haha.
Anyway, slutsats? Totalt lyckad kväll!
Och inte behövde vi gå hem eller, utan vi träffade på Joel och Tommy, så då fick vi skjuts med båten ända hem! Och den här låten körde vi hela kvällen... Snacka om att den gick på repeat i hjärnan när vi skulle sova... =P
 

Och vi fyra bangade ju tyvärr på att nattbada, men vi sov ju riktigt gott, även fast det blev lite trångt.
Och vi somnade väll vid 5-6 på morgonen... Och jag? Jo jag skulle börja jobba 11. Och det var ju ingen höjdare kan jag säga, helt slut i huvudet var man. 

I Söndags så var Sofie ruggigt rastlös när jag kom hem! Så hon blandade en varsin drink till oss (Liquer 43 fo´ sho´), och jag fick äta lite. Sen drog vi ner på stan, och satte oss och tog nån öl och unnade varann en varsin drink till. Två snubbar börja snacka med oss, det var längesen jag garvade så mycket! 
Conny till mej - Du är inte helt svensk va?
Jag vänder mej till Sofie - Alltså nu får det fan vara slut på det här..
Conny - Jamen vadå... Du ser inte så svensk ut...
Det går en stund..
Conny - Sofie vart i uppsala bor du då?
Richard, som var Connys polare var inte sen med att öppna käften - Hon bor säkert i Gottsunda!
Och ja, jag gör ju det. Så det hade vi ju bra kul åt! Jävligt internt men ändå...

Slutade med att vi följde med dom hem, och drack lite till, Sen gav Sofie upp, hon skulle ju upp 6 idag stackarn. =/
Jag stannade kvar en stund till, och kände sen i kroppen att jag bara var tvungen att gå hem för att sova. Även fast dom erbjöd sovplats och så, så kunde jag inte sluta längta hem efter min egna kudde.. Haha när jag precis sagt hej då till dom, och har börjat knalla i 5 minuter, så ringer Richard.
Richard - Men Sofie... Det är ju sent!
Jag - Ja?
Richard - Men du är ju tjej, du kan ju inte gå ensam såhär mitt i natten! Vänta så går jag med dej hem, så går jag själv hem sen när jag har lämnat av dej..

Rätt kul, Vad skulle kunna hända i Öregrund? =P Helt dött...



Hade tänkt lägga ut lite bilder... Men vi får ta det senare, för jag kan inte koppla ihop min telefon med datorn... Ha lite tålamod =P

Puss ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0