Ftw...

Helvete vilket jäkla bergodalbane liv man lever just nu. Sitter här och har fetingångest bara för att jag inte har gjort ett enda jota av mina tre dagars ledighet!!! Och självklart ångrar man sånt såhär i efterhand. YUÄÄÄCCCKKK!!!!
Och vad mer ska jag säga? Vädret har inte varit det bästa, skulle kunna tro att hela öregrund är en stor jävla regnskog! Och jag har ändrat en jävla viktig åsikt, killar är inte skit. Det är kärleken som är skit. S - K - I - T!!!!!! ÅÅÅH! Vill bara lägga huvudet under kudden och komma fram igen när rosa moln målar himlen. Och när lär det hända? Jo, ALDRIG!

Jo, och jävla sverige kan inte spela fotboll. Så, nu var det sagt! Känns lite bättre nu iaf.. Och jag har hatat min utväxt i flera veckor, har nu färgat det igen. Och ja, varför tillförde man inte den lättnaden till sitt liv lite tidigare? Jag har gått och hatat alldeles i onödan! Jag har gått och suktat efter godis i dom här veckorna,finally så köpte jag mej en fet påse godis idag, och självklart är man inte nöjd heller. Har tagit nån godisbit, men inte fan känns det bättre för det. Ska gå och mata fiskarna i sjön med resten, dom lär ju behöva the chocolate of love istället för jag! För nu är jag bara helt pissed off.
Skitliv skitliv skitliv....

Ja, och nu tänkte jag börja tjata igen om mitt jävla facit. Kan dom inte öppna en vettig webshop för en gångs skull? Där dom kan bara mata ut facit till alla som behöver ett! Nu tänker jag givetvis på den där kärleken. Att man behöver ett facit, för att det ska gå runt. Förstår mej liksom inte på hur det fungerar, om man ska plusa, köra minus, eller plus minus noll. Noll koll!

Så nu är det faktiskt jag som har ordet. Och då ska jag passa på att säga, att jag är inte svartsjuk av mej. N thats it! Och jag hatar att jag inte är det! För tjejer som ringer stup i kvarten till sina på g killar, och frågar vart, med vilka, vem är hon, när kommer du hem, varför ringer du aldrig mej, vad heter hon, varför umgås du med han?
Åååh jag blir så frustrerad. Det är DOM tjejerna, som får all the good guys. Och lyckas behålla dom!
Och vilka fan får vi, resten av tjejerna, som egentligen är rätt sköna o ha att göra med? Whyyyy, man whyyy?

Och vad var det mer? Jo jag vill ha ett manus till mitt liv också. Så man kan få tjuvläsa några kapitel längre fram. Och se ifall allt löser sej som oboy i ett glas mjölk, eller om det klumpar sej som en jävligt dåligt redd rödvinssås!  


Och ni vet själva att när jag lägger fram det jag vill ha sagt, så är det bara så att jag har så sjukt rätt. Och om det nu är så att ni skulle vilja säga till, o tycka till och försöka lägga upp det positiva i det hela. Så underhåller jag er gärna med att sitta i ett hörn och skrika bingo och hålla för öronen. Precis som i den där sjuka reklamfilmen som visades för några år sen! Så jävla omogen känner jag mej för stunden!


Sofie.... Såå Orimligt Fittigt Illa Ere.




Ja det var ett jäkla tjat på mej... Egentligen skulle jag kunna radera allt jag har skrivit nu. För det kom ingen lättnad, nu när jag har skrivit klart. Men så tänkte jag vara schysst för en gångs skull och spara det, så ni blöggnördar har något helt onödigt att läsa om. =P


Ciaoooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0