Sjukdom, idioter, sötnosar.

Klockan är halv ett på en tisdag. Jag är hur slut som helst! Har varit sjuk nu i några dagar. Kräks och mår illa :/ Tror att det beror på att jag är orolig och att det är mycket på gång just nu. Hela alltihopa känns så fruktansvärt jobbigt just nu. Vad mer kan gå snett? Och just nu ligger mami på sjukhuset, ska hälsa på henne imorgon hade jag tänkt. Kanske ska slå en signal till Elin då och kolla ifall den sötungen praktiserar då. Man kan ju iallafall hoppas på det. Igår drog Micke med mej ut på en ta-en-kaffe-och-cigg-stund, vi åkte till Mcdonalds, då jag kom fram till att där har dom minsann det godaste automatkaffet, eller vad det heter. Och så är det ju! Och inte nog med det, så åkte vi till Sigtuna och kollade på hans lgh som han ska flytta in i, och ja. Sigtuna vilket ställe! Så underbart vackert, mysigt område! Sötnos! :)
På tal om lgh så kikar jag o Sofie lite löst på några.. Vi måste verkligen ta oss i kragen! Snart snart snart!
Och för att uppdatera er andra, så ska Sofie på utbildning till ACE. Fyfan vad härligt säger jag bara! Längtar.
Ebbe ringde igår. Ja, jag vet inte om jag vart glad eller arg. Haha! Nämen glad vart jag nog, lite arg för att han inte hört av sej, men tydligen så hade han en låååång historia om varför, som jag ska få höra ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mohahahahaha!
Nu när lite-smått-ITH-skadade Sofie kommer in på ACE kommer ni aldrig få en lugn stund!!

Mohhahaa evil eye ;p

2008-01-15 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0