Malakas!!

Ja e inte bitter heller.... Fuck... Isoleringscell? Dra utomlands?  Fucka ur? Dra åt helvete helt enkelt. Det är det som behövs i såna fittsituationer som såna här. DU ger ordet äckel en lägre mening. Falska äckliga stroppöversittare. Ehh nej, jag vill inte att NI kommer o klagar på mej, när det är ERAT liv som är förjävligt.  Säger upp kontakten med er så fort jag har skaffat mej ett nytt liv. Det enda som går i tankarna är att jag sticker och det är SNART SNART SNAAAART. Fucked up shitfaces.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag är för övrigt glad. Jävligt glad. Riktigt nice helg. Kunde inte behövt begära något mer.
M, Du är söt.


Sofie? Du betyder ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0