Kahlua.

Ja då var vi här igen då =) hm. en ganska trevlig dag idag faktiskt. Har varit på möte om mina betyg. CVL? Rätta mej om jag har fel :p Jaja, jag ska börja plugga till hösten. Nice nice. Så man fixar ett ordentligt slutbetyg.
Annars har jag träffat Malin, och det var mej riktigt trevligt! Innan dess så sprang jag o Maria Milkin in i varandra, så hon jag och malin strosade lite på stan tillsammans. Det blev en del shoppande! Jag hitta ett par shorts och en tröja. Malin hitta en tröja, och lilla Milkin en tröja också.. Även lite shampoo och sånt där nödvändigt inhandlades, lite smycken kunde vi ju inte helle undgå! Mat blev det på JAlla. Ja vad säger du Malin? Deras ciao ciao... In scweeeden we call it schmaskens. =p Klockan började närma sej fem, och då ringde vi Fie, och då bär det av till Terrassen till att dricka lite varmt. Sen träffa vi Bryar och hans kompis. BTW så har jag en ny mobil. (FINALLY!). Sjukt skönt, så man slipper skämmas över sin tegelsten. Här är en bild på den =) Den är vit.


image69

Såå, nu får alla börja höra av sej om deras nummer. För jag har INGET nummer inlagt.



Nää nu tänkte jag ta o krypa ner i badkaret. Ta hand om er.  Eller inte!


Sofie & Malin, ni är bland dom bästa.

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Den där mobilen har jag också fast den rosa. Tycker den är skit dålig. Missar alltid samtalen när det ringer om man är ute på stan eller fikar eller så. Så dåligt ljud, ska sälja min och köpa mig en med bättre ljud. Hur mycket köpte du din för?

2008-01-16 @ 20:49:34
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, klockers sofie, klockers :p

2008-01-16 @ 23:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0