Fyfaaan Stefaaan!

Fan vad jag börjar lessna på det där uttrycket. Det är med uppsala runt, dyyyygnet runt! Daamn vad vi tynger ner oss på jobbet. Vi snackar om kollektivt suicide var och varannan dag! Som att hänga oss med headsetsen i nordea entrén och skriva över livförsäkringar på varann och ta livet av oss! Hahaha fucked up... Fan man är ju inte roligare än vad man gör sej. Annars vad har hänt? Jo juste fyllde ju 20 i fredags... TACK ALLA BABES N GRABS SOM GJORDE MIN 20ÅRS DAG OFÖRGLÖMLIG ! Man vet vart man har dom äkta, så är det bara!

Snackade me Marcooo igår =) Galet längesen. Jävla-måleri-hatandes-människa =p Ja o fie drog iaf o träffa Marco efter jobbet för o handla limpa för kompispris hahaha. "Lääängeeeseeen... Vart har du rymt?!"

Idag har allt bara gått snett snett snett, ut ur miiiiitttt liv. Orkar inte lägga nån energi på att ha idioter springandes i mina tankar. Önskar bara att den här skiten är över snart.  fuck fuckfuck fuck fuckf uckfu ckfuck cfuk cfuck fcuk!!!!
Egentligen skulle jag bara vilja skriva ut allt jävla hat jag har i huvet. När man är på botten, så sägs det ju att det bara kan bli bättre. Heey its going at wrooong way....


Du där... Ta mej till ett nytt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0