FAVORITER I REPRIS.

image70

Här var veckan efter vi kom hem från Sunny Beach, jag och min kära Sofie på bilden. Och jag och Emelie var på kryssning, fre-lör, och helvete vad sliten jag vaaar! Nyss hemkommen från två veckors festande, sen klev man av bussen från båten, och direkt in på seven. Fyfan säger jag bara! Det var värre än i Bulgarien... =P För jag var fan ständigt full från Fredagseftermiddagen till sent in på lördags natten. USCH!
Jag har lovat mej själv att jag aldrig ska göra om det!  Fast... haha. Roligt var det!
BTW... Fan vad sura vi ser ut att vara då :P hahaha :D Fast den kvällen hade vi galet roligt.

----------------

image71
Måste bara lägga in den här... :D Så jävla söt den här jäveln kan vara :D Vi står på våran balkong i Sunny Beach.

------------------------


image72
Här ligger jag, Fie & Emma. Haha... Och snälle Elle sköter kameran ;)
Förkrök med smarrig smörgåstårta som Emma fixat! Sen utgång till pitchers senare på kvällen....

-----------------------

image73
Sofie & Sofie igen... Igen och igen tänker säkert ni. Det är la inte så konstigt, när man passar så jävla bra ihop!
Vi på Seven annars. Vad jag kan komma ihåg så är det här en av dom mer lyckade kvällarna ;) Haha! När vi käkade cheeseburgare, på donken... du kommer ihåg va? Ja jag vet.. Jag är inte så fin utav mej =p Kanske ett litet bildbevis kommer upp på bloggen om det.. Eller vad säger du Fie? Ska vi låta allmänheten slippa det? ;)
Vi träffade även Nina den här kvällen, och det är ju alltid trevligt. ^^
------------------------------

image74
Här är jag och sockersöta Milkin. Det var när Maria Rudenscholtz fyllde år i somras=)
Såå trevligt det var!

image75
Världens vackraste Elin var ju självklart där också =)

image76
Och självaste Rudenscholtzen ;) haha... My baby...

-----------------------

image77

HAha... Nathalie och jag =) gamla barndomskompisar... Kännt varann hela livet =) Emma som håller i kameran, och här var vi på Fellini. KAn det var ett år sen? Kommer inte ihåg... =p Anyway, Nathalie ska bli mamma snart. Så spännande! I början av MArs kommer den lilla knodden. Längtar! =)


--------------------


image78
Studenten =) På kvällen var jag på Lotus =)

image79
Frida och Dessa utanför skolan på studenten. Saknar er...


-------------




Kommentarer
Postat av: elin

naaw va sööt att lägga en liten bild på mig då :D o fina alla anda bilder med=) puss

2008-01-17 @ 18:03:59
URL: http://yllin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0