Behövs inte läsas.

För det här inlägget kommer vara totalt ointressant.  Min dag började inte så kalasbra. Vaknade inte förräns halv tolv. Börjar ju halv tio på dagarna. Äsch äsch, tänkte jag och körde kväll istället. Lite tråkigt eftersom Fie slutade vid fem.. Tur som jag har, så jobbade Rudenscholtzen kväll också. Och ingen ville ha en försäkring idag. SKIT gick det. Fuck. Satt och nollade i sex timmar. Annars? Vad händer på Sofiefronten? Inte mycket att tala om. Glasbanken på fredag med Berlin. (Jaja tänker ni, men fan va wasted du är!) Men heey folks, man blir bara 20 en gång.


Jag är såååå sjukt nyfiken på vad jag ska få av min älskade Fie... Det enda jag typ vet att det är i biljett-form och att jag ska vara ledig från jobbet den 11 och 12 februari. Hm hm hm.. Im so excited!



M, som i sockersöt.



Bättre o bättre för varje dag.. Men BRA lär det väll aldrig bli. 



Ciao bonitas n honeys.

Kommentarer
Postat av: S

grattis i efterskott vännen.. /sofia

2008-01-28 @ 11:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0