Vi kräsna, petiga, jobbiga jävlar.

Singlar och föredetta singlar!


Hej!
Jag här en kramgo tjej på 20 jordsnurr som älskar röda rosor och violer blå..

EHUM! NEJ!
Det där stämmer inte ens!

Hej!
Jag är en jävligt bitter brud som inte fått något på flera dagar. Jag hatar det här jävla tjaffset med violer och rosor. Jag vill bara ha raka kort.

Ja, nu sitter vi här. Vi singlar. Fel tajming, fel årstid.
Det är vår ute och nu sitter din kompis med sin pojkvän under de kalla kvällarna och tittar på en såndär mysig rysare till film. De håller hand och kysser varandra under paraply. Du ser dina ex para ihop sig med "den där killen/tjejen jag var med i somras".
Och här sitter vi. Vi som inte visste att våren skulle komma så snart.
"Snälla snälla snälla! Om jag fick 2 veckor till, gud, så skulle jag.."
Nej, det skulle du inte. Vi skulle ändå sitter här. Vi kräsna, petiga, jobbiga jävlar.

Hej!
Jag vill gärna hitta den rätta killen. Han ska ha muskler, vara plastik-kirurg och se ut som Brad Pitt. Han får gärna ha skit stor *** och skämma bort mig pengamässigt. Han ska svara när jag ringer stup i kvarten och kyssa mig som bara en gud kan göra. Lägg gärna på romantiska middagar i Paris och en skit stor lyxvilla...

Ja, det är väl ganska självklart att jag inte hittar denna kille på något sunkigt dansgolv. Han finns försås på sin klinik. Dessutom är han upptagen för 100år sedan med en tjej lik Pamela A. Jag som har mina brister kan inte förvänta mig en fulländad karl liksom, men han kanske kan vara "helt ok"?
Han behöver väl inte vara raket foskare och äga den där stora *****, men han kanske kan ha godhet och ögonen på varsin sida om näsan?

Hej!
Jag har letat efter dig på/i Gymmet, Biblioteket, Biljardhallen, Trapp-uppgången, Tobaksaffären, Parken, Tåget, Garderoben, Skolan, Jobbet, Mormors balkong, skokartongen, Internet och tidningen, men jag har fortfarande inte funnit dig. Var god hör av dig om...

Hur många gånger har våra kompisar inte sagt:

"Man hittar inte bra killar/tjejer på krogen." ?
Jag är så jävla trött på det skitsnacket! Var fan hittade du din partner? På gatan!? MEN GRATTIS DÅ FÖR FAN.
Du är en av kanske 2 människor i Sverige som inte fann din partner via. en fest eller krog. Weei! Du går på den här jävla klyshan om att det bara hänger puckon på krogen.Du som har partner, jag men kom igen. Du har också stått där och spanat önskeletandes efter nån. JA, du var där! DU, DU OCH DU var där!
- Vi är väl inga rötägg för att vi hellre är ute och har kul medan vi väntar på en partner? Jag går väl hellre ut med mina vänner och letar efter en kille i högen, än att jag sitter på en bänk i Stadsparken och HOPPAS att killen ska sätta sig bredvid och älska mig. Dream on!

Ja det här inlägget börjar bli ordentligt tjatigt. Aja, kom igen man kan inte sitta hemma o rulla tummarna och hoppas "den" ska komma o knacka på o säga; Såsom du har letat, här är jag!
Ragga på krogen och göra nåt utav livet eller haka upp sig på ett ex eller ett gammalt ragg?
Varseguuud, där fick du en tankeställare!


Hej!
Jag söker en KK till den mörka vintern..

Ni räknas INTE i denna text! Ni kan gå och lägga er under en gran och hoppas på att storstadstjejen kommer dit. Nej, men ärligt. Jag avskyr att alltid få skamliga förslag om "3kant med mig och min tjej" eller "kanske ett park-knull?". Det finns faktiskt vi SERIÖSA människor som letar efter någonting SERIÖST. Vi vill inte ha ett one night stand! Vi vill ha det där äkta som håller. Det behöver inte hålla i 30år, men det kan åtminstonde bli förklarat som ett "vi är ihop" förhållande.

Vad i helvete hände med romantiken? Förr älskade man, men idag knullar man lite var som helst med vem som helst. Allt som skrivs om är hur mycket sex och orgasmer kvinnor & män får i Sverige.
"FRANSMÄN HAR MER SEX ÄN SVENSKAR - Så knullar du på din granne utan att din partner fattar ett skit."
Jag äcklas av den här "puss&snusk" världen. Media gör så chansen för att vi stackare som verkligen söker den äkta kärleken nästan försvinner. Vi får helt enkelt bara välja mellan snusk eller ingenting.
Många hävdar att det var bättre förr.. Det kan jag nog också tro ibland..




Hej!

Vi är några stackare som inte har något vettigare för sej än att blogga, eller läsa andras bloggar. Och jo vi är nåra som inte funnit varandra eller någon alls. Ja, vi är dom kräsna, petiga och dom jobbiga jävlarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0