Sömnlöst!

Inte så konstigt att man är trött på mornarna om man inte sover på nätterna. Ska skriva ner nummret till A, och ringa lite senare idag.. Känns tungt. Men måste ju ta tag i allt. 
Kan inte tänka klart längre. Allt blir bara skit, hur man än vänder och vrider på det. Pallar inte bry mej längre. Det får sluta som det vill. Känner inget vidare behov av just "det", så jag skippar den biten för ett tag..

Önskar jag kunde skriva något vettigt mellan raderna. Bara sätta ord på mina känslor. Men jag är helt tom inombords. Har inget vettigt alls att skriva. Less, less, less! Adrenalinkickar efterlyses! Pallar inte svansa längre... Ge upp? Känns jävligt lockande!! Cant handle it.. =/




Lämna mej ifred, hör inte av dej nå mer. Vill inte ha några sms eller missade samtal från dej.. Jag har kommit över dej, så släpp det bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0