Snart...

Så är Söndagen slut. Både skönt o värdelöst. Skönt att slippa sitta hemma o rulla tummarna, värdelöst att nästa dag är Måndag. Yuäck. Stackars mej o en av mina bättre vänner A. Vi var totalt nergångna tillsammans igår. Första gången på läääänge som vi bara gick ner oss. Äh, men slutsatsen blev väll att vi är värda bättre än den skiten vi ständigt trampar runt i. Fast å andra sidan så kan man ju inte låta bli att tänka på den här populära Karma alla snackar om. Visst man har gjort en del skit i sina dar, men när ska allt ta slut? Hold your horses! Så hur var planerna? Bil... A kör... Och resten rullar på? Stanna världen, så man har en chans o hoppa av.

Vad kan man mer uppdatera Dej med? Kärlekskrank! Jaa, jävla vårkänslor... =P Dom kommer när man minst vill ha dom, och tvärtom. Har man själv fått vårkänslor för någon, så kan man ju ge sej fan på att det inte smittar av sej, till den man vill ska ha det. =P Eller hur var det nu Fie? =P


Btw, ska ta o byta nummer... Så utslitet!

Märkt på mina senaste blogginlägg att jag är tom på ord och vettiga funderingar. Men ändå så hänger ni med... =P Skulle vara kul att veta vilka mina stalkers är, som läser dag ut och dag in.


Wild n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0