Salt i såren.

Ingenting kan någonsin bli som förr. Du har gjort vårat familjeband livlöst. Vi har inget att säga varann. Det enda vi har gemensamt är hat. Hat gentemot varandra.
Du har blivit precis som din morsa. Aldrig, aldrig, ALDRIG ska jag låta det att bli så svart i min själ, som i din.
Efter allt mörker och skit jag tvingats gå igenom, att du inte kan ha förståelse.
Lever inte en sekund till för din skull.
Kan kännas grovt att blama dej. Men jag kan inte andas i din närhet längre, du kväver mej långsamt. Alkoholen får alla människor att glömma för en stund. Ganja hjälper oss till en ny värld ibland. Du. Du skulle ha varit den som jag skulle älska mest över hela världen. Allt jag kan ge dej nu är en tom blick. Mitt hjärta har gett upp. Jag avskyr att jag har samma kött och blod som dej. Äcklad är ordet och hat är det närmsta jag kan komma, men det är fortfarande inte i närheten av vad jag känner för dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0