ordinary shit.

Lugna ner mej ..De e samma gamla spår.  Undrar hur länge man står ut? Nångång lär väll kraften ta slut? Särskilt när man e omringad av psykade människor. Trampar varann på tårna, och ingen har respekt för någon. Vet att någon måste börja ändra på sej först, men jag kan inte vara den. De funkar inte så.. Snart sticker jag. Be sure, azzes. Slippa höra ert eviga tjatandes o gnatandes. Väntar på att jag ska ta mej i kragen och skriva något vettigt i den här bloggen... Jag bara gnäller o gnäller.. Jag vet om det!




Var nöjd med dej själv. Eller gå en stund i någon annans skor, och se att du har det jävligt bra. Har aldrig blivit så rörd i hela mitt liv, utav en kvinna som berättade om hennes liv. Tänker på er ska ni veta. Hoppas att det vänder för er snart.



Rullar tummarna och väntar på att Ebbe ska ringa. Jag behöver verkligen dej just nu. Jag hoppas att allt har löst sej för dej, och att du är tillbaka i Solna. Saknar dej vännen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ful är du idag älskling? :)

2008-02-01 @ 15:14:19
URL: http://Malin7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0