Onsdag...

Ååh vill bara krypa ner i sängen igen. Fast helst under Ms täcke. Är helt slut idag, vettefan vad som gick snett med att sova. Stirra i taket. Kolla klockan. Ner med huvet under kudden. NADA hjälpte mej. Så det blev en ganska sömnlös natt. Yuäck. Kanske ska gå till en schrinker o få nåt utskrivet. Anyway, gick rätt bra på jobbet igår. Var inte hemma förräns elva, hos Sofie igår. Men äsch vi hade ju kul på bussresan ändå. Psssyyycho sofie, get down everybodyyy! hahahha.. Sorry patrik ;)

Jag bestämde mej igår att sluta röka. Var så stensäker på att jag skulle klara det. Tog morgonciggen imorse ihop med kaffet. Och nu börjar det krypa i kroppen igen. Fyfan. Måste hitta nåt annat och stilla suget med.
Jaja.. Jag vet själv att jag kommet åka dit så snart som möjligt.

Nu ska jag kila... So long suckers! Over n out!


Saknar dej, M. Blir så glad utav dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0