Legalize.

Har jobbat till nio ikväll, de gick riktigt snabbt idag. Skönt de =) Alla var riktigt virriga idag. Inte minst Jag o Jocke på bussen hem.. Haha Fie missa en hel del när hon sov. Fyfan vad vi flippa. Äsch, ITH skadade hela bunten. Känner mej tillfreds med vissa saker. Nu vet man hur det ligger till. Kan pusta ut. Och samtidigt vara lite smått förbannad. Yes, man gick på det igen. Ska strecka mitt 111de streck på väggen. Slutsats? Kortfattat? Spelar ingen roll hur man än beter sej, det går ändå inte att ändra på ödet. Eller vadå ödet.. Det här är fcuking karma. Its all comin back to me...  Ja, vissa talar ett annat språk än jag. Men hey i got the answer. Just let it up! Töjde ut ett hål i örat idag. Riktigt nice.. ;) Så nu dinglar en navelpiercing där. Japp, ska stanna där. Större än så får det inte bli!


Tänkte skriva något riktigt sött.. Men jag skippar det. Fcuk karma!


Ja nje panjemajo... B O C H O Y!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0