Karma Kahlua.

Fredag idag, har jag sagt att jag försovit mej? En lite stressad Fie sprang runt, och kvart i 7: Om du inte går upp nu, så hinner du inte.
Men jag kan väll inte rå för att sängen är såååå skööön. Hon e duktig den där Fie, som kommer upp så tidigt. :) Igår slockna vi väll rätt sent.. Men synd att klaga! Nu sitter jag o försöker ringa till A, men det är ingen som svarar. Får väll ta o försöka nästa vecka istället.
Bussen går om en timme, och jag börjar kl 2... Ska försöka hinna förbi systemet en snabbis innan, annars får jag ta det efter jobbet. Men de brukar ju vara sån kö då. Aja löser sej hur som helst!

Planerna för kväll, ser ut som ett par provoicare ska ut o ta en afterwork öl, på Oconnors, Baren Baren eller nåt nice ställe. Får se ifall man hakar på nån liten utgång efteråt.. Tror inte det, för jag saknar redan sängen.

Fyfan så man tänker egentligen. Och livet bara rinner iväg. Så mycket minnen, så många år! Om vi bara har den grunden, att göra varandra svartsjuka. Then just... fuck it!
Ebbe var i hel-te är du nånstans? Och Filip vart har du tagit vägen?


Wild n Out!




Just det! En sak till... Fuck det här jävla stormvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0