Kahlua dot blogg dot se =p

Skulle jag få ha en enda önskan. Då skulle jag vilja kunna läsa andras tankar! Tänk dej vad skönt.. Slippa gå o vänta på nåt som man ändå inte kommer få, eller pang på bara om man kan få! Slippa alla överskattade förtids alkolister, och alla små drägg som inte vet var dom hör hemma. Bara umgås med såna som vill en väl, såna som inte är ute efter något. Gaaah... Vad skönt det skulle va!


Fcuk de e redan lördag. Kände mej så lonely igår, ville ju verkligen träffa han. Men så blev tyvärr inte fallet. Anton och Adde tjatade livet ur mej igår kväll. Ingen idé o va sur... Så man fick ta sitt pick o pack, det som behövdes över kvällen, nämligen något drickbart. Sitta nykter i sällskapet med AA? Nä tack... haha :D Then so be it...
Trevliga dom där två kottarna alltså, de blev inte livat igår, och det var skönt. Blev nåt glas vin, någon öl, och bara glo på nån keff rulle. Skulle ju pallra mej hem också.. Men så blev det ju inte heller. Kom hem precis faktiskt. Adde slockna först, och självklart i sängen. Och ja, han är ju sötare när han sover, så honom ville man ju inte väcka. Slutade med att jag och anton fick trängas i soffan som är gjord för dvärgfolk. Äsch.. Vad gör man inte?

PANIK! nää ta o lugna ner dej va.. 14 feb.... Valentines day... Äh. Överskattat? Fast ändå så sött. Blandade tankar om den där dagen. För det är jäkligt överskattat, tänk alla ensamma jävlar som mår ännu sämre. Blir påminda och allt blir bara värre. Panik? Jo för dom... Samtidigt såå sött? Ja vem skulle inte bli glad över något fint på självaste den dagen.
Jag är totalt splittrad inför 14feb.


Nu börjar klockan rusa iväg igeeen... Klockan e snart 18. Och Sofie har ingen aning om vad hon ska pyssla med ikväll. A&A ville ju också till easthammer. Men Fie vill sova hos T, och även ha dit oss. Äsch vette fan hur det här ska lösa sej. =p Kvällen är än så länge bara barnet....

Jag hittade Ken Rings blogg här för någon vecka sen, som jag följt. Men han fick ju lite skit från någon på expressen (rätta mej om jag har fel) för ett tag sen. Kan det vara därför man inte kommer in på hans blogg nu?
 
Tack för att ni följer min blogg era spritkonsumerande o utseendefixerade kooskers..!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig kväll :)

2008-02-09 @ 18:00:19
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0