Igår, Idag, Imorgon.

Tar mej en kalldusch, men ångesten sitter kvar.
Lyckades ta mej ur dina kalla dar.
Ingenting kan någonsin bli som förut,
både du o jag vet att allt har sitt slut.
Vet att jag är bra på att spela idiot ibland.
Du känner väll mej, jag är inte så sann.
Känns skönt att begrava ansiktet i mina händer.
Men att blicka upp när du går din väg, bränner.
Trodde du var min, och jag din bästa.
Men allt var bara påhitt, som det allra mesta.
Du kunde se så djupt in i min själ.
Och du kände mej allt för väl.
Det vi hade har jag lärt mej mycket av.
Du hjälpte mej att gå dit lyckan var.

Den här dagen har inte kommit än.
Men det gör den väll sen.
Varför skulle någon så underbar,
vilja förgylla mina dar.
Vi har känt varann några år,
jag hoppas med hela mitt hjärta att du aldrig kommer att gå.
För om du ger dej iväg,
så försvinner allt mitt hopp med dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0