gäsp.

I lördags rann tiden iväg, medans jag låg nerbäddad i en av världens skönaste sängar. Så sprang söta Fie runt och kunde knappt sitta still. Hon skulle ju träffa T, så då kan man ju förstå andledningen till allt springandes ;)  vi drack lite öl sen skulle hon iväg till honom. Och jag? Jo jag hade nämligen huvudrollen i en amerikansk snyft-slutar-dock-bra film! Kröp ner genast i sängen, efter Fie hade dragit. Satt och spanade efter kamerorna, för där låg jag med ett glasspaket, en maffig sked och självklart chokladsås till! Haha så deprimerad man kände sej. Sitta hemma alldeles själv på en lördag. Hej kom och hjälp mej liksom! Mitt i nåt ruttet tv program, så ringer telefonen. Det var söta M som ringde. Då var kvällen räddad ;) Upp o hoppa, in i duschen, fixa i ordnings sej. Stressigt blev det, men anyway så kom M till slut. Väääldigt trevlig kväll, kikade på Troja, och käka lite chips.
Somnade inte förrän sent/tidigt, men det var värt att va lite halvsliten på söndagen. Blir lycklig utav dej :)

Måndag idag, söndag igår. Jag har blivit sjuk =( Blä. Känns helt fel tillfälle att bli de på. Var så sugen o åka till jobbet idag. Men näej då... Får jobba nåt 10 timmars pass när jag blir frisk istället, eller jobba nån helg.

NudeJanne : Jaha.. Så här sitter ni. Ni äter samma mat, och vad jag har förstått har du flyttat hem till Fie nu.
Jag: Mm.
NudeJanne: Ni heter likadant, bor på samma ställe, har samma arbetsplats...
Fie: Ja men vi är inte lesbiska för det! Säger hon och skrattar,
NudeJanne: Haha, inte det? Det har ju vi alltid trott... Säger han och går ut från lunchrummet.

Fie har bott i Öregrund i hela sitt liv. Dom som har varit i öregrund vet att själva stan kanske består utav 10 gator. Väldigt litet med andra ord. I bilen, ska till systemet.
Fie förvirrad: Ååh... Vart ligger systemet?!

I taxin på väg från Östhammar.
Taxichauffören: Kort eller kontant?
Anton: Har du kamera då?
Taxichauffören: Va??
Anton: Ja? Annars kan vi ju inte ta kort...


"Det var en jävla helikopter på att flyga lågt! Oj... Det var visst en fågel."


Kommentarer
Postat av: J

Har du skaffat snubbe.. Synd att man var för sent ute=) Hörs!

2008-02-18 @ 14:42:19
Postat av: Anonym

I love you :D

2008-02-20 @ 21:43:46
URL: http://Malin7.blogg.se
Postat av: Anonym

tjena!
Tjuvläste lite i din blogg ;)

kram danne

2008-03-19 @ 17:11:51
URL: http://bremerton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0