Freeedaaaag.

Segare än wingum! Ja det är då jag i ett nötskal. Trippade runt med Molavi och Anna på stan igår. Mycket letandes, lite införskaffades! Tror vi gick den där gågatan fem gånger framåt tillbaks! Blev tvungen och köpa hårfärg igår, med tanke på min äckliga utväxt. Fan att man inte fick bli svartskalle. Då skulle man inte haft dom här problemen med att färga håret minst en gång i månaden. Yuäck!

Igår råkade jag svära åt en kund. Håld jår hårses tänkte mina tankar! Saken var den att jag inte var ett dugg arg på den trevliga kvinnan, utan hon hade inte fått informationen hemskickat. Och ja, man blir då less på det här skitsystemet. Och då råkade ett F-ord flyga ut ur munnen. Men smarta jag kom på mej själv, och börja prata om vädret eller något helt annat så hon inte skulle hinna reagera på det jag sa. Och tur var väll det!


Anyway, så är det helg nu. Känns skönt. Imorrn ska Fie och easthammar ganget, till åland. Antagligen skulle dom till Bowlan senare på kvällen... Får se hur Vilsne Sofie gör!


Sörjer med er, Sheriffen..

Kommentarer
Postat av: sofie

vilsne?? what the fuck.. vad menar du med de..?

2008-02-09 @ 16:52:21
URL: http://sarasofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0