!:;#?&"#"!

Så nu är det meningen att jag ska berätta vad jag gjorde i helgen? så att Du, du, du, och DU ska hålla koll på mej. Få mitt liv lite uppdaterat.. Kan ju börja med att jag är LESS. Inte less som i ledsen. Utan allmänt upp och ner knullat less! Uttråkad... Har kommit på att jag vill alldeles för mycket.. Måste kyla ned den fronten.. Lets get over it.... Helgen? Jo var på Etage i fredags. Riktigt nice! Jag Maria o Sofie =)  Fick sällskap av Stobbe och Stampe.. What a night, what a night.... Och vem kommer inte sen? Om inte självaste Christian... Fyfan det var verkligen evigheter sen! Mycket folk, bra musik. Couldnt get any better ;)

Han - Man gissar inte ålder på utländska tjejer.
Jag - Men jag är hel svensk!
Han - Nä? Du måste vara grek!
Ahaaa, en sån där exotisk svensk!
 
Både Maria o Sofie gled upp för att sjunga karaeoke, de blev nån Rihanna låt som jag valt. Haha, och inte kunde Stampe och Stobbe hålla sej utan för det heller, vart nån löjlig låt.. Kommer inte ihåg vilken! Trubadur fanns det en trappa upp, och jävlar vilket drag. En av dom klart roligaste utgångarna på läääänge =)

Och vad i hvete äre med killar som taffsar på krogen? Seriöst, det är inte som att vi tjejer går ut med budskapet "Hej! Förnedra mej genom att nypa mej i arslet!" skrivet i pannan.
Vart har alla gentlemen tagit vägen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0