Baren Baren

Jag, Molavi, Jocke & Sofie gick ut efter jobbet o tog en afterwork öl. Ruggigt nice! Molavi drog vid halv nio de va lite synd. Men anyway, det blev inte bara någon öl. Fast man blev bjuden genom hela kvällen, så lyckades en del money försvinna. Kändes inge vidare.  Vet inte vad det var med folket igår, alla vägrade tro att jag och sofie egentligen är ljushåriga, nån trodde jag var gift, fick reda på att killar faktiskt tänker lite "boll" i förhållanden. Hela kvällen var otroligt trevlig! Sen droppade Halwest och Bryar in. Dom hade planerat gå till Orange, men dom fastna hos oss istället. Rastafareey Patrik var där också. Kort och gott, den kvällen kunde ha varit några timmar längre!

Oha! Den däär långa vägen hem! 2 timmar på bussen! Tur att vi hade våra cheeseburgers ;) haha. Ja du sofie, det kan man snacka om 5i3 ragg!! Tvärslocknade efter Gimo, när Jocke klivit av. Skönt skönt, fast jobbigt o gå hem från bussen. Men efter ett tags promenerande fick vi äntligen krypa ner i sängen! BTW innan sömnen, så satte sej Fie ner o gjorde vad? Jo hon bloggade! ´Fyfan sa jag o gick o sov!

Idag vakna jag rätt sent... Fie var redan vaken. Och fyfan vilket jäkla pannknack man hade! Hahahha. Jaja, vad äre jag brukar säga, man mår som man förtjänar dagen efter.! De var bara på med kläderna, käka lite, dra till systemet innan dom stängde.. Sen direkt väg och sola! Och det var sjuuuukt skönt. Somna nästan ;)

Min soulemate, mitt hjärta, min styrka.

image103



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0