Exhalteras av att se sig själv existera.

Igår hjälpte Daniel mej att fördriva kvällen med två hyrda filmer, julmust och tonvis av godis. Och självklart en gosig Ruffe också. Vi somnade sent, vaknade sent och åkte en vända runt hålan dels för att lämna tillbaks filmerna, dels för att det helt enkelt kan vara rätt kul ibland.
Väl hemma möts jag upp av min vackra lillebror, vi åt gott, spelade buzz, jag klippte även håret på honom och snart ska vi ta och glo på någon film tror jag.

Nu orkar jag inte skriva. Det blir bilder från den senaste tiden istället =)




Non-makeup-chill-n-relaaaax-day.


Connie envisades med att klux är ett ord... Klu klux klan.


Min vackra syster.


Barslynan och Kockslynan.


Världens bästa farsa på mc festen =)


Zack Vs Fiddolina Marley Molly. (Vi kom inte överens om namnet på den ena katten).


Halsband på hundar är endast för att komma ihåg vad dom heter.


Mitt seriösa jag.



Det är inte lätt att vara liten i en massa snö!


Pappa i sitt oseriösa jag.















En dag hittade jag och Fie ett par schyssta låtsas tuttar hemma hos Tobbe.
Det var dags med ett bildbevis tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0