Summer o8

Slutkörd, depressed, sjuk.  Sommaren 08 är finished. Säsongen ute i Öregrund är finally över! Och man kan äntligen pusta ut. Och det är dags att bege sej hemåt om någon dag. Och jag har hunnit med en hel del....

Jag har lyckats charma mej in i en stjärnkocks hjärta, jag har cyklat in i en hus vägg, jag har jobbat så mycket så att jag brutit ihop ett x antal gånger, jag har fått höjdar dricks i sommar, jag har druckit 2800kronors champagne, jag har rökt pipa, jag har lyckats bränna 10 lakan på ingenting, jag och fie har lyckats att få en trubadur på en restaurang att sitta vid vårat bord och sjunga Kom änglar med Winnerbäck, jag har varit så lagom drunk att jag somna på en toalett. Och nu medans jag sitter här och skriver, så har hjärtat förstått att Adam (Kocken) faktiskt har charmat mej ruggigt.

Åååh! Nu pallar jag inte skriva mera. Blir bara pissed off...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0