Kärlek? Crap?

Okej, hur ska jag lägga upp det? Kör bara... Lär ju visa sej ifall du förstår vad jag skriver! För att folk ska kunna hitta sin soulmate, så kan man ju inte ta VEM som helst. Eller? Alltså så har man sina krav, Tex, ska helst se ut på ett visst sätt, har han ölkagge så håller det inte, är hon längre än jag så funkar det ju bara inte, om vi ska festa och hon har högklackat kommer jag känna mej som Frodo, Nej tack.
 Han måste veta vad han vill med sitt liv, jag kan ju omöjligt ta hem Han och presentera honom för min parents, Ja det här är HMM och jobbar på donken i andra korsningen i city. Donken? Inte tillräckligt flashigt.. Eller Ja det här är Lina och hon har inget jobb utan har en riktig Sugardaddy. Och ja, när farsans pengar tar slut? Ja då börjar hon leva på dej.
Och helst utav allt så ska folk vara rena! Återställare, ta en öl på en vardag, röka på nångång per år, snattat godis från konsum, snusa... Sorry men det finns inte med på kartan... Akta så inte din besserwisser till homie sätter sin 50 kronors latte i halsen när hon spydigt kommer med : Oh my god, har ditt ragg samma jacka det här året som året innan?! Men du som ser så jävla bra ut, kan ju hitta någon bättre än han/hon?!
Släpp tanken, skitsamma om din gamla flirt har hittat ett fuckface efter dej... Vad ska du göra åt saken? Är han/hon lycklig? Unna hon/han det...
Ytliga äckliga jävla människor... Inte konstigt att man har sug efter saker och ting, vem fan orkar hålla sej vaken i den här patetiska och ynkliga världen?


Ser du hur mycket krav det blev, på bara tio minuters äckligt bloggskrivandes MED pauser? Inte konstigt att folk kör singular-racet!

Jag är helt enkelt för jävla BITTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0