Tva hal i vaggen, alskling ;)

Hittade ett mail från Sofie när hon var nere i Kreta förra året... Tänkte lägga upp det här! Sjukt kul! Enjoy! ;)



Aloha babe:)

Pausar lite fran solandet och snodde en dator;)
Hoppas allt ar bra med dej. Saknar dej ska du veta.
Har kommer en kort liten sammanfattning av de forsta tre dagarna utan att
lata slampig;)

Sol: 1,5 av 3 dagar..
Regn: tyvarr
Sprit: jag sa val att vi har all inclusiceve = baren oppen fran 10.00 till
24.00
Snygga greker: negativt
Shotta tequila i baren: positv
Lysnna pa kent med samt fa bade kram och puss av var sa kallade larare:
positivt
nattbad i poolen: Ja
nattbad i poolen med klader: JA, tur att jag tog med mycket klader
bakfylla: nope
cheeseburgare: inte ett Donken sa langt ogat nar.. men vi har fria toast i
baren;p
Sugmarken: 2
brun: nej..
rod: inte det heller..
vit: japp
sett privta delar av vissa killar: positivt
vurpor pa klinker/kakel golv: hmm.. du ska se mina skador..

Naa nu blir det en grogg till.
Botten upp a resten i halet, fuillt os medvetslos!

ha de bast alsklingen min! saknar dej!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0