TråkTorsdag


Den här dagen har varit seg,seg seeeeeeeg! seg? you name it! Vad är det med våren egentligen? Vart kommer alla hunkar ifrån?! Jag och Fie kila ner på stan en snabbis på lunchen... And then it was just like.... Vart har du varit hela vintern?! Och du, du och DU!
Nu får jag hoppas att ingen från GlocalNet kommer vara inne och läsa min blogg.. Men vad är det med backslicks, tighta stuprörsjeans och ubåtar till skor? Snudd på incestlockar... Hahahaha.. Och blonda slingor i håret. Jag vet inte hur det är med er tjejer, men jag talar för mej själv, och det där är ej latch. =p

Anyway, fick höra idag om vad jag SKULLE kunna vara. Arab, iranie, kurd.. Får höra rätt ofta att jag inte ser helsvensk ut. Vet inte varför jag tar upp det, men lite kul är det faktiskt...

Marco Maffioso ska även få vara med i bloggen snart ;) Som sagt... Måste ju ha lite ögongodis i bloggen!




Längtar efter dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0