The Party Aint Jumpin Like It Used To....

Morrn Morrn.. =)  Packade hela kvällen igår. Och jag förstår inte hur i he-vete man kan samla på sej så mycket grejjer?! Helt sjukt... KAstade bort halva stugan fan =p Men hur som helst så har allt löst sej =) Ska iväg o lämna sängen och grejjerna idag istället. Blev inte av igår.. Blev ju så sent.

Röksuget kommer krypandes. Har inte rökt sen 7 igår kväll. Skulle kunna göra vad som helst för en cigg just nu.... ANYYYTHING!

Ikväll blir det o fixa o dona med rummet =) Jäkla Adde fick tag i en eckerö resa, så han kommer inte förräns sent ikväll.  =P Fie kommer snart... Så vad ska jag göra tills dess? Knas... Typ... Gå o köpa cigg? Låter jäkligt lockande... =p


Puss så länge!




Kommentarer
Postat av: Fie

Show us som picts on our new room, sweetie :p

2008-04-27 @ 18:59:35
Postat av: Fie

Oj oj. Missförstånd och stavfel. Engelska är inte min starka sida. Jag menade förstås Your new room. Haha, ibland är inte alla hästar hemma:p

2008-04-29 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0