sluta.roka.nu hjalp.mej.com

Eftersom mitt liv tyvärr inte är sekretess belagt eller någonting sådant, så kan jag ju ta o säga det att jag röker fortfarande. Förstår inte hur det kan vara så förbannat svårt och bara sluta. Why, man, WHY?! Och min vita månad blev inte ens en månad. Jag kanske inte tog det på allvar? Det måste vara så...
Men seriöst. Ciggaretterna är värst. Fyfan. Jag har ju lyckats sluta en gång, men även lyckats börja röka en andra gång. Men nu får det tamejfan vara nog!  Finito... Capish! Niente!
Sysselsätta sej själv. Det är det, det hänger på tror jag! Och en ful och jävligt dum vana!
 
Anyway... Det här med att vara singel kan vara rätt skönt ibland. Som alla säger. Det är sjukt skönt att slippa anpassa sej för någon annan, man kan göra precis VAD man vill, NÄR man vill, och HUR man vill. What´s up with all this complaining then? Jo.... Ensamheten. Ingen att bara få kramas med och allt sånt där som hör till. FFS! Att man aldrig kan vara nöjd... Antingen är det fel på det ena eller det andra. Inte konstigt om man bara träffar bad boys och fullbords idioter....
Och den renaste idiotin är att man fastnar för dom, inte alla, men vissa. Som sagt... Det man inte kan få, det vill man ha. Och det man får, det tröttnar man på. Och får man det man vill ha, så inser man jävligt snabbt att man vill ha något bättre.



Jag ska sluta röka... Imorgon.



Har inget mera vettigt att säga.. Såå..... Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0