Onsdag...

Känns konstigt att den här veckan gått så fort! Jag och Molavi jobbade i söndags btw, tror inte vi kommer få göra det nå mer ^^     1 April igår.. Och ingen drev med mej! Thank goood! Vad är det jag alltid har sagt? It´s all about karma! Guds bästa barn....
Anyway, får inte tag i A, och jag börjar bli orolig. Mer än förr...
Hur som helst, ringde jag Sheriffen idag, ska antagligen börja jobba 1 Maj till slutet av Augusti, heltid!
Undrar hur jag ska göra med ACE... Kanske ska försöka hålla båda jobben igång samtidigt i Maj. Sen lär jag pausa på ACE, eller säga upp mej helt. Lär ju visa sej =/
Längtar verkligen till sommaren, work, work, WORK! Slippa tänka på all skit..!
JAg hade typ räknat med att jag skulle börja i början av Juni på restaurangen.. Shit pommes! Får ändra en massa i mina planer.
Men det är bara att acceptera och rätta sej därefter..! Det som kommer att krocka lite grann, är ifall jag ska flytta till Sara den 19de April så kommer jag inte hinna bo där länge alls! Så på det viset hoppas jag att det inte blir så många timmar i Öregrund i Maj. Så jag hinner flytta in och bo hos Sara en tid först =)
Men hur som helst löser det sej alltid!

Ska bli nice o få jobba med min darling Sofie i sommar också... Haha vi har delat praktik, och jobb för tredje gången! Kan inte vara utan den där guldklimpen helt enkelt ;)


Här sitter jag och är lite smått lagom förkyld, tungt o andas o prata. Funderar på att kila iväg till Shell o köpa cigg, och nåt gott. Och sen bara lägga sej under täcket, slå på nån skön film och bara tycka allmänt synd om sej själv.. Det låter väll peeerfect? Jag skulle kunna vinna en Oscar för att tycka synd om mej själv när jag är sjuk... Förkylning är ett av dom värsta påhittena!




Någon - "Har du någon gång haft sex på kollektivtrafik?"
Emma - "Räknas tält?"
Hahahaha... =D



So long, ffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0