Kahlua dot blogg dot se

Nu har jag funderat en del. Seriöst. Hur intressant är det om jag skulle berätta dag ut och dag in, i min blogg, om vad jag pysslar med för nåt? Jag kan då inte se det intressanta i det. Typ "Idag trampa jag på en spindel, vi får hoppas att det inte blir regn imorgon", eller "Idag höll jag på att missa bussen, men chaffisen var snäll och stanna en andra gång för att släppa på mej". Njaa.... Kan verkligen inte se det intressanta i det, men det är bra skönt o få skriva av sej. Som om en bil hade kört för nära övergångstället, och kört i en vattenpöl och vatten hade flugit på mej. Ja då skulle man kunna använda bloggen till att avreagera sej lite =P Tur som det är så har det inte hänt, det var mer som ett exempel! Kan ju nästan slå vad om att det kommer inträffa inom en vecka, bara för att jag skrev det... Sån olycka är jag drabbad av! =P


Så vad mer... Har egentligen inget nytt att uppdatera med. Det är samma visa, dag ut, och dag in. Vilket jävla fyrkantigt och enformigt liv man lever. =P

Men vad gör det om hundra år?

Wild n out!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0