Jag har blivit luuurad.

Har kanske inte blivit lurad. Men den där låten har fastnat på hjärnan . Björn Rosenströms låt... =p Den går på repeat i huvet på mej. Står in uuuut längre.Hahahaha!

Btw, även fast man KAN, så är det äckligt o ragga på allt o alla. Förstår inte hur folk tänker =/ Jag menar... Varför bara inte ge fan i det, tills man hittar nån som man trivs med. Man kan ju inte hålla på o byta partners hit o dit. OBSERVERA att jag menar inte, att det inte e okej o flirta o träffa nån då och då. Utan nu hackar jag på dom som raggar hit o dit, börjar dejta nån vecka, dumpar och skaffar en ny. Som i en ond cirkel som bara går runt, runt, runt!
Även om man har den looken och charmen som krävs, för att man ska kunna göra det. Så är det bara discusting! Vad mer kan jag säga? What goes around, comes back around!

Yuäck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0