Friday, Fri dag.

Jahapp, så sitter man här framför bloggen! Igen..! Hahaha... =p NO LIFE!! Nämen, tänkte bara skriva av mej litegrann. Alltså.... Två lite mer uppåtsatta på jobbet, svansar efter mej och min syrra. Haha, det är lite kul,  även fast syrran är förlovad redan, så ger inte han på jobbet upp!  Hahaha... Det är så kul =P Vet att jag är elak nu, Connie. Jag är ju singel så jag har ju inget o skylla på.. Too bad. =p

Det är dåligt med ögongodis på jobbet. Men det finns ju en speciell =) Undrar bara hur fan man ska lägga upp det... =(

Anyway ska ta o börja packa grejjer o gronkor nu =) Ska flytta in mina saker hos Sara ikväll.. Kommer bli naaajs.!


Sista april snart också... Vi ser ut att hamna i Uppsala =)


Oooooh my beloved Fie... Vad skulle min värld vara utan dej?


So long suckerssssssss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0