Sofie.. Probably The Best Woman In The World.

:p haha. Shit vad löjlig jag är egentligen. OCh snacka om fantasilös! god dammit. :p

Nu är de tisdag. Väntar på att Ebbe ska ringa så jag kan få åka o hälsa på honom imorrn. Fyfan jag har verkligen ingenting o säga till den här jävla bloggen, och till er som läser det här. :p Jag kanske skulle ta o avskaffa mej den här bloggen.. Mitt liv e ganska händelselöst. :p
Fast jag ska på dansbandsvecka i norrköping i november, och på dansbands kryssning. JAG HATAR DANSBAND. Jag lär ju ta två varv på tax freen, så jag inte hoppar överbord. :p hahha :D Nejmen, trevligt folk ska jag ju åka med, så roligt lär jag ju ha iaf. :)




image30

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå!! Varför har ingen tagit sig mod å frågat om jag vill åka med på alla dessa dansbands grejer? Det är ju inte så kul att bjuda in sig själv...

2007-09-12 @ 21:29:22
URL: http://Malin7.blogg.se
Postat av: Malin

Tack love :)

2007-09-13 @ 22:10:12
URL: http://Malin7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0