Pulvret hjälpte mej, verkligen..




Jag hatar att mitt hjärta är så genomskinligt. Vad är de för vits med att ha ett hjärta, som man inte kan få gömma? Jag har nästan inga olästa kapitel kvar i mina tankar. Ni kan dom utantill. Det gör ont, tro mej, det gör så fruktansvärt ont. Jag önskar, mina kära bröder och systrar, att jag kunde finna ord som kunde förklara vad som händer i  min själ just nu. Allt skulle ändå  vara mycket lättare då. Allt du kan ta i, kan du ha sönder. Du kan krossa mitt hjärta, förstöra min kropp. Men min själ kommer ingen ens nära, som tur är.

Att bara få lämna världen, och få komma tillbaks efter ett tag. Kan vi inte göra det igen?




 

Känns som om tårar vill komma ut
Det är bara det att tårarna tagit slut

Fyll på mitt förråd och låt dom rinna
För efter gråt brukar ångesten försvinna
Bara det dåliga för en stund, kan gå
Så kan jag för någon sekund, bättre må

Så låt några tårar få rinna.
Så min själ kan en stund, få vila.
Och att hjärtat får lätta rummet, sitt.
Så att allt det svarta för en stund blir vitt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är min ängel! Glöm ALDRIG det!

2007-09-18 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0