Onsdag..



Så.. Nu har jag berättat för min syster. Usch egentligen så vill jag bara glömma. Men å andra sidan säger alla att man inte klarar av o bära på allt själv. Fast om jag inte vart full den där kvällen, så skulle ingen av er vetat. För jag är jävlar mej bäst på att hålla allt för mej själv. Men hur som helst.. Onsdag idag. Ska åka in till stan lite senare, och träffa Connie. Längtar <3



Du är som solen, alltid i centrum i mitt liv, du är som stjärnorna, för dina andetag är det som lyser starkast i mina mörka stunder, du är som hela himlen, för vart jag än går ser jag ditt ansikte måla hela världen i dina färger. Du har ingen aning hur mycket mitt hjärta slår för dej, min själsfrände. Du är allt och lite till. Syskon föralltid i dessa själar, och hjärtan.




image31












Jag var för full den kvällen. Mitt fel, mitt fel, mitt fel.  Mitt fel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU skriver så man ryser. Väldigt fint med andra ord.

2007-09-19 @ 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0