Lätt att vara efterklok!

Ja, de kan man ju lugnt säga att det är. För jag är ju efterklok så de bara skriker om det. Jag kan aldrig tänka före, jag tänker bara efter jag gjort saker. :P

Usch vad jag är trööött. Fast det var sjukt mysigt o vakna upp imorse. Igår morse också för den delen. Det var en trevlig helg. =) Fast vissa saker hade man ju kunnat göra bättre. Efterklok? Jo tack.


Åååh idag fick jag ett jätte sött sms där det stod. "... Skulle man kunna få bjuda dej på middag nästa vecka?"


Emma - Kolla där står två såna där assylsökande.. Jag menar.. Om man skulle skaffa barn me alla assylsökande, så skulle man ju göra en bra grej för mänskligheten!


Nåt i den stilen.. :P men fyfan vad vi skrattade :D


Har blivit så sjuuuukt dålig på o skriva och uppdatera den här jäkla bloggen. Men hur som helst, så äre provoice imorrn igen. Hahaha. Ja just det. I torsdags när jag jobbade, jag inledde ett samtal.. NÄSTAN som vanligt. :p
Fritt flyt heter det juh! :P

Jag - Ja hejsan, Sofie heter jag och ringer från Fitt Flyt...
Stackars Birgitta i andra änden av telefonen satte något i halsen..



Aja, so long suckers.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0