Kryssning!!

Haha... jaa vad ska man säga! JAg o min sköna Emelie var på kryssning... :p
Jag kom o väckte emelie på fredagsmorronen vid typ nio tiden. (gissa om man fick lite sura blickar resten av dan :D ).
Vi käka lite frukost, sen vare dags o fixa iordning sej. Hursomhelst, missade jag tåget för jag tog bond bussen till stan. KNAS! men vi tog ett senare tåg till sthlm, sen så fick vi åka taxi. Och hur som helst kom vi på den där båten iaf. Fast det tokiga var att när vi kom fram, tänkte jag o emelie. JÄVLAR VILKA HOOZAS! För där kryllade det av snygga killar. HAha men de fulaste var att dom skulle AV båten, och vi? Ja vi skulle ju på båten... Utan våra hoozas. Jag hade en sjukt trevlig o galen kväll ombord, lite väl mycket dricka. Men de var iaf skitkul! Och dan efter fick jag åka kundvagn runt hela färjan :D hahahhaah... de va bland de roligaste jag gjort.. Och goood vilka blickar!! hahaha :D
Jaa emelie... jag vet att gränsen gick vid 30år... men de var hans om ragga på mej ! :p
Jaja, jag fick höra hela resan att jag hade såå jävla schyssta lungor.. Ingen fatta något, men sen förklara han sej med att lungor var = tuttar. :p Aja.. lugnor och tuttar? näää.... ingen likhet där heller. Men jag har schyssta tuttar så äre bara. :p Moahahha...

Och jag skulle vilja lägga ut lite galna bilder på mej och emelie... men nej... de blir väll lite väl grovt ;) JAg får väll helt enkelt bara säga att EMELIE HAR EN AV VÄRLDENS HETASTE RUMPOR. Och jag har bildbevis ;) moahaha.. Tobias kan ju känna sej bra avundsjuk ;)

Men aja, kul resa dit och hem! Och en trevlig utekväll med min lilla Fie från pennybottom.

Men hey, kryssning med 30+, Emelie, Lets do it again :D :D :D :D


PS.. Vakten tyckte emelie var lite FÖR onyjkter ;) Ds..


image25



Fyfan vilken kväll...Vi var så fulla :p

image27

image28
Våran frukost buffé :p

Kommentarer
Postat av: Din Jonsson

Gaaah.
Ska berätta en sak sen ;)
Men den här kryssningen var blad det roligaste jag gjort. ÄVEN fastdet var 40+ å vi :D haha. Nästa gång CIDIRELA ;P
Älskar dej min prinsessa!

2007-09-08 @ 01:58:27
URL: http://emeeeliiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0