Bara för att ni skulle veta...

Att min mamma sa för några veckor sen, sa att hon brukar läsa min blogg. Det var ju hel kalas tyckte jag och Sofie som inte kunde sluta skratta. För komiskt, det var det ju! Hon var väll inte så helnöjd med min blogg, stackars mammsen. Men ja, de e ju sånt här liv, tonårsdöttrar har. Äh vaffan, sånt är livet.

Hursomhelst är jag back in lovely provoice, daamn i really love that place! Hahaha. Vare nån som kände ironin genom dataskärmen? Kunde väll tänkte mej det ;) . Anyway, dessa jävla front kalsonger! Dom är ju tamejfan omöjliga att kränga iväg. Så jag har bytt projekt, till att börja sälja Omega 3 och blåbär :p hahah. Aja orkar inte förklara vad det handlar om. Men vem vet, snart kanske du svarar i hemtelefon och jag försöker sälja på dej det här :D





I might not be the brightest fuck of the pack, but I sure look pretty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0