Sky Torp

Det är så det heter ute på landet. Precis som Waterholmen, och Pennybottom osv. Ja du fattar :p

Haha den ofrivillige golfaren. Du är ju bra klockers du :p Sen så ringde min klockers Fie mej igår, hon hade vart och sett The Crudge hos Johanna. Så hon ringde för o få lite stöd, för hon skulle köra hem själv. HAha.. jag är så evil, så jag skrämde na lite. :p stackarn. Förlåt.


Hursomhelst hade jag o Daniel jävligt kul den här veckan. Först kastade vi korvpaket genom köket, och till slut fick jag in en schysst kastning som resulterade i att han fick korvarna i ansiktet. Moahahhaa. Slutade med att jag blev ned brottad i ett kittel krig :p men men..

Sen igår, stod Daniel och skulle ta fram mat ur kylen, då hällde jag ett glas vatten på honom, hahahahha den som skrattar bäst skrattar sist trodde jag :D men då hade det ju bara börjat.. Det slutade med att vi hade nudel och vatten krig i halva lägenheten. Och när vi lugnat oss, så vart det lite dirty.. Men jag är bara TVUNGEN att ta med det här. Jag skulle ta en tugga nudlar och då står Daniel och skrattar, och medans jag har nudlarna i käften så får jag en skratt attack och fyfan vad det flög nudlar!!! HAHHAAHHAHAHA... Blääää vad äckligt :p och inte trevligare var det när man fick sitta o plocka nudlar ur håret.. hahaha... fyfan vad fult. Och vad äcklad du blir nu som läser det här.. moahahah.. Im Eviiiiiiil     !!!!!!



Jag och Emma och dom frivilliga, ska på etage/terrassen sen till bj den 19 ,
och den 26 ... håll i er nu... för då kommer TAKIDA TILL STAN :D
Och dit ska vi. Så äre bara ;)



Wild N Out era jävla hustlers ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, har du hitta en kille som ligger precis på din enga sjuka nivå nu eller? :D

..Det gör mig glad gumman, jag tror på det här :)

2007-10-10 @ 23:32:11
Postat av: Anonym

Typiskt dej Sofie :P :D

2007-10-12 @ 11:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0