Elände.

Igår var jag och Emelie hemma hos mej och Daniel. Daniel var ute på lite äventyr, medans jag och emelie satt och glodde på Idol och Fredag hela veckan, och tryckte i oss (jag iallafall), lite rull tårta och dammsugare som Emelie tog med från Nelins tillsammans med några vinare som Daniel hade köpt till oss. De va så roligt o skönt o få träffa min blonda jävel. Hon är helt enkelt bland de bästa som finns. Sen vid tolvtiden stapplade det in lite folk, som var på lyset. Då började kvällen rusa åt alla möjliga håll o kanter. Fyfan. Jag bara satt o räkna ner till att bussen skulle gå, det är verkligen hur jobbigt som helst att va nykter bland scheva människor! Men jag och Emelie drog oss ner till bussen senare, och så var det med den kvällen. Hoppas det är bättre med äggen. ;) :) Blir ju orolig för dej, tösen.


Hursomhelst var det en person som hade lite ångest kl 8 imorse, för det var då det ringde i min telefon. Men jaa, då låg ju jag och sov.  Elände? Jovisst!

Det löser sej.. Det gör det alltid.


Ska in o träffa Emelita om någon timme. Ska bli skönt o få se vackra du. För det var ju på tok för längesen sist.


Wild N Out



Kommentarer
Postat av: EM

äggen överlever. vill att ska ska kläckas nu bara så det inte gör ont mer :P
Puss min älskling.

2007-10-07 @ 17:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0