Hahlua.

:p moahaha. Nämen seriöst. Nu är de många som klagar på att jag aldrig skriver. Men såhär är det. Jag är lycklig. Daniel e så söt. Sofie (jag pratar INTE om mej själv, utan min bästa vän heter också Sofie :p) är så bäst. Men... DU vill ligga med mej men det gååååår inte.!!! hahahah. Jävla fyllskallar... Igår hade vi det trevligt hemma hos Fnask.
Vi kolla på beck, tomten e far till alla barnen, och lite grann utav exorcisten och vi drack gott, käkade gott, och sen chips på alltihop.=) riktigt nice..  Daniel, bara så du vet så är jag himla kär i dej. :)

Och ikväll.. Då jävlar :D heheh.. ska träffa Ebbe och vi ska glira runt i uppsala. Fan vad jag har saknat dej. Svårt o styra upp saker o ting. Men nu har du permis o allt kommer bli sjujäklars skoj.


Nu har inte jag TID o skriva någe mer. För ska kila iväg o fixa mej sen ska jag på middag hos Daniels föräldrar =) Sen får vi se var de bär..


Sofie, du är min bästa. Men det är så här.. Att jag VET. JAG VET!! Och det finns ingenting du kan säga till mej, som kan få mej att berätta det för dej. OM jag inte säger det självmant. Men det vill jag inte.. För saken är den att det känns ju lite ruttigt o säga det till dej. Äh men vaffan.. DU VILL LIGGA MED MEJ, MEN SÖRRU DET GÅÅÅÅÅR INTE!!!!!

"... Men harpunera WILLY och käka upp honom!!!"
"bubblande pelare... panorama bar... bubblande peeelare. Sauna.! "
"Där fick du smaka bly.... KANINJÄVEL!!!!"

hahahahaha... MAhna mahna ;)


Wild N Out hustleeeers...

Kommentarer
Postat av: Man ger inte gröna pingviner till folk man inte känner!!

Ja du sofie.. vem fan orkar vara nykter i de sällskapet;) mohahaha

2007-11-04 @ 14:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0