Bochoy No.3

Jaja, jag tänkte också  vara lite glad o sprallig i detta blogginlägg eftersom jag tyngt ner hela världen förut me mina andra inlägg.
Tänkte passa på att tala om för alla som har till sitt intresse att läsa den här jävla bloggen. Det är att jag var barn vakt igår, Sötaste lilla flickan som finns. Bara något år gammal. Världens sötaste unge! Men oj oj vad det tar på krafterna. Jag tänker inte bli mamma! Det blir bäst om man får låna nån annans unge några timmar i veckan.
Annars lär man ju vara död.
Hmm. Vad var det mer jag hade på hjärtat? Jo att jag också vill vara liten och inte kunna prata. Fan så fort ungar skriker får dom som dom vill. Mat? Bara å skrik.. Pengar? Bara o skrik.. Fan tänk dej vad bra man hade det när man var liten alltså.. Tänk om man kunde gå in på en flott restaurang, och skrika. Där har vi mat. Sen in på banken och skrika. Där var penga problemet löst... häääärligt hääärligt!

Nu kommer nog inte en enda kotte förstå detta inlägg förutom, FIE (jag räknar med dej), för hon är ju den enda som har samma sjuka humor som jag :p moahahha. Skeliben? c´mon Patrik. Vad fan är det ?
IDag ska jag på bio, min käraste vän bjuder nämligen. Som jag sa.. Bio. Vi ska se Saw. hahahah.. jag o min lilla brutta ska ta o bara strypa händer o tugga naglar. moahahha. sen ska vi nog träffa Goofy, husmusen och pulverputte. Men jag pallar ej planeeeeera. Och nu vet jag inge meeeera.

För tillfället har jag inge jobb, måste vänta på mitt jäkla belastningsregister. WEEI. inte. suck fuck suck,.
Imorrn ska jag skriva en ansökan till ett annat jobb. JAG SKA HA DET JOBBET! Så äre bara..

Allt annat sluter fucked up, så tell me why det här inte kommer göra det? VET att de kommer gå käpprätt åt heeelvete. Kom igen.. Hjälp mej råå =/



Wild N Out!



Min Bästa Fie. Akta dej för ulven... Vargarna och rådjuren dom spanar!!!
HAHAHAHAHAH :D var bara tvungen...




Kommentarer
Postat av: Sofie

Psysysysysyko patrik get down everybody..
Såsmåningom SKA vi få klarhet i vissa saker.. Så är det bara!!
Jävla ulvar, rådjur och vargar.. Far åt pipsvängen med er!
MOhahhahaha
Schihihhihi
Khi khi khi
:p You basterd!

2007-11-23 @ 13:44:24
URL: http://sofieolivia.blogg.se
Postat av: Anonym

I'm gonna get dressed for success,
shaping me up for the big time, baby.
Get dressed for success,
shaping it up for your love

Vad? Va i hela helvete ska jag ha på mig ikväll...?
Regn och snö, kallt och varmt? Hur ska dom ha de där uppe in the sky?
Tell me, för jag vet då inte?

2007-11-23 @ 13:50:53
Postat av: doa..

Vet du en sak sofie!
Tack för att du reste mig upp idag.
Tack för att du finns!
Tack för att du lyssnar.
Tack för att du alltid finns i ögonvrån.
Du får mig alltid att skratta trots saker som tynger.
Du är min ängel.
Du är bäst.

Men de måste ju bero på att du heter Sofie.

Schihihihi:p

och för att citera LW, " DU vet väl om att du är värdefull!"

2007-11-25 @ 00:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0