Vill ni ha hasch?

Idag vaknade jag o fie ganska sent. Tur att Sandra ringde o väckte oss! Då bärde det av ner till pennybottom för att ge Sandra sin lunch. Sen raka spåret till easthammer för att sätta in Fies lön, eftersom hon får det kontant. Efter det drog vi hem för att fixa iordning oss lite grann. Sen grabba vi cykeln för att dra ner till byn (nån lär strypa mej om jag säger stan, om öregrund). =P Anyway, väl nere i öre, går vi o kikar efter ett ledigt bord på en uteservering, men det var ju tjockat med folk överallt! Vi hamnade på Briggen till slut, där vi beställer souvlaki och med vitt. (Jaja, de ska vara rött till kött, men jaa.. Vitt är ju så jävla gott! ) Hursomhelst, kommer restaurangchefen och frågar oss om allt smakade bra och sådär. Och POFF efter en ganska rolig pratstund med Sheriff (Som han faktiskt heter!), så blev jag erbjuden jobb där! Haha, wohow! Jaja, hursomhelst ska jag jobba ons-sön. Känns riktigt nice med tanke på att vi drar till Sunny Beach på tisdag.. Såå de känns jävligt skönt med extra fickpengar!

Btw idag sprack mitt sluta-röka. Usch. Känns inge vidare..  Men jag klara mej en vecka iaf! Strooongt! Efter Bulgarien ska jag sluta helt o hållet. Heeelt och hållet!

Tack för en sjukt underbar dag idag, Fie.. ! Jag är skyldig dej ett o annat! =) I love spending time with you, darling!


Damian Marley - Welcome to jamrock!


Lycka till, till mej själv på mitt nya jobb imorn.... =P

Puss o sov gott!


Kommentarer
Postat av: Din Jonsson

Jag älskar dej mitt hjärtegull!

2007-08-03 @ 21:26:34
URL: http://emeeeliiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0