Söndag

Tanken slog mej att jag skulle följa alla andras fotspår o skaffa mej en egen blogg.  Så om det skiter sej med allt skrivandes, så lär jag inte finnas kvar här så länge till.. Men man kan ju hoppas !

Helgen gick ju väldigt fort. Mycket loveproblems och ett ständigt tjatandes om hur det blir i Sunny Beach för oss. Vi är ju tre bitches som garanterat kommer ryka ihop där nere!  Vet inte varför jag tycker att det kommer bli SJUKT KUL, att vi kommer fightas lite. Haha.. Men vi bråkar alltid om såna fjuttiga saker, så de blir lite skrattretande. Tur att vi kommer vara 10 där nere, så alla får lite omväxling ;)

Anyway.. Kärlek.. Micke Nikolaj Patrik? Nej Tack! Vi klarar oss utan dom där idjuterna tjejer! Och som sagt vi ska ju faktiskt på semester i två veckor nu. Glömma? Jo tack !

Ebbe.. Ja.. Vad skulle jag göra utan dej? Kanske en massa saker.. Men de hade garanterat varit riktigt tråkigt i mitt liv om du inte hade joinat mej i det..

So long, suckers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0