Uppdatering.

Det har hänt mycket i mitt lilla vilsna liv. För det första har jag äntligen fått satt igång o teckna försäkringar åt folk. Himla kul och jag stormtrivs! NakenJanne är ju min chef, men de är ju jävlar i mej vilken rolig gubbe.

Sofie har även börjat på mitt jobb, känns tokigt skönt. Då vi får se varann iaf VARJE rökrast om inte mer. Fan vad jag är glad över att ha den mest underbara Sofie i mitt liv. Hon förgyller verkligen mina dagar. Kortfattat? Ingen Fie, inget mej.

Jag var på utbildning igår, för att lära mej om en ny försäkring. Väldans roligt, jag och söta Mikaela hade svårt och hålla oss för skratt vissa minuter. Och snart kommer de små bebisarna! Först Angelicas och sen Mikaelas. Så spännande! Och Angelica ska flytta till Vattholma så de blir ju kul.

Annars så har det varit väldigt rörigt på sistone. =/ Vääldigt tung o svår period. Men som vanligt så hoppas ju jag att det ska lösa sej av sej självt. Men det återstår att se!

Något annat som jag inte har berättat, är att jag och Daniel handlade färg för några veckor sen till hallen. Och ni ska se hur fint det har blivit! Och jag har även målat svarta schabloner. Kort kommer inom kort! ;)

En annan himla fin sak är att jag fick en tidig julklapp utav Daniel. Och ja... Jag fick faktiskt min Gina Tricot klänning som jag så länge har spanat efter! Då kan ni ju bara ana hur lycklig jag blev!  Den är så vacker! Den kommer bäras på nyår, så kom o vinka till mej liksom ;) Attans vad vacker den är..!

I Torsdags följde Fie med mej hem från jobbet. Sen sov hon här tills igår! I fredags var jag Fie o simon ute med Rufus, riktigt kul, långpromenad!  I söndags tog vi en sjujävlars lång promenad, först ner på byn, sen elljusspåret, sen runt halva samhället plus lite till. Vi var väll ute sisådära 2 tim. STARKT JOBBAT!

Igår skickades ett sms iväg. Och ett annat kom tillbaks. Och det kändes bokstavligen som om en sten föll från hjärtat. Du är älskad, vännen. Och vi ska ses nästa vecka. Längtar!

Och som ni alla vet, som hon vet, och jag vet, så betyder den här Fie något så mycket så ord inte kan beskriva. Hon är helt enkelt allt för mej.




Show some respect...

Kommentarer
Postat av: sofie

chilla med komplimangerna, jag blir ju rörd för tusan!! ;)

You are the best.
All kärlek :p

2007-12-04 @ 21:04:51
URL: http://sarasofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0